Jestem lekarzem weterynarii, kierownikiem zespołu w jednostce administracji publicznej oraz dyrektorem w Rise Group, gdzie zajmuję się organizacją szkoleń oraz innych eventów. Prywatnie wraz z partnerem i naszym kompanem- berneńskim psem pasterskim żyjemy w okolicach pięknego Ojcowskiego Parku Narodowego.

Od 2008 roku pracuję w urzędzie, początkowo na szczeblu powiatowym, obecnie wojewódzkim.  W 2012 roku ukończyłam studia podyplomowe i otrzymałam tytuł specjalisty Epizootiologii i administracji weterynaryjnej.

W 2017 roku ukończyłam kierunek studiów „Zarządzanie w administracji publicznej”  MSAP Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz obroniłam pracę dyplomową na temat: „Efektywne zarządzanie i organizacja pracy w administracji publicznej”.

Uczestniczę też regularnie w kursach oraz szkoleniach z zakresu zarządzania i organizacji czasu pracy, zarządzania zespołem oraz poprawy efektywności osobistej i zawodowej. Wiedzę zdobytą na szkoleniach cały czas uzupełniam zgłębiając fachową literaturę oraz uczestnicząc w webinarach prowadzonych przez specjalistów w danej dziedzinie.

Do zobaczenia na szkoleniu!

Kinga Dudzik-Machul